FAQ Strona główna - Zamówienia

Zamówienia

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Lounge by Zalando?

Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o przejście do formularza reklamacyjnego poprzez poniższy przycisk. W następnym kroku prosimy o wypełnienie ...Czytaj więcej

Jak dokładnie przebiega proces zamawiania?

Zaloguj się i rozpocznij polowanie na modę! Pierwszy krok to wybór produktów. Zdjęcia artykułów, ich opisy i nasz przewodnik po rozmiarach pomogą Ci w ...Czytaj więcej

Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

W Lounge by Zalando nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. Z tego ...Czytaj więcej

Artykuł, który chiał(a)bym zamówić jest „czasowo zarezerwowany/wyprzedany“. Co to oznacza?

Jeśli artykuł jest ""czasowo zarezerwowany"", oznacza to, że aktualnie wszystkie dostępne sztuki są w koszykach innych subskrybentów Outletu Online. Jeśli zakup nie zostanie sfinalizowany ...Czytaj więcej

Jak mogę anulować zamówienie/artykuł?

Zamówiłeś/-aś zły produkt lub zmieniłeś/-aś zdanie? Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane do naszego magazynu, możesz anulować wszystkie artykuły na swoim koncie. Najpierw ...Czytaj więcej

Jak długo obowiązuje gwarancja na artykuły kupione na Lounge by Zalando?

Z dniem, w którym otrzymałeś produkt, rozpoczyna się dwuletni okres rękojmi. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak złożyć reklamację, kliknij tutaj. ...Czytaj więcej

Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejny e-mail ...Czytaj więcej

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciał(a)bym dokupić jeszcze jeden artykuł. Czy jest to możliwe?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w już złożonym zamówieniu. Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, możesz anulować zamówienie, ...Czytaj więcej