FAQ Strona główna - Zamówienia

Zamówienia

Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Lounge by Zalando?

Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o przejście do formularza reklamacyjnego poprzez poniższy przycisk. W następnym kroku prosimy o wypełnienie ...Czytaj więcej

Jak dokładnie przebiega proces zamawiania?

Zaloguj się i rozpocznij polowanie na modę! Pierwszy krok to wybór produktów. Zdjęcia artykułów, ich opisy i nasz przewodnik po rozmiarach pomogą Ci w ...Czytaj więcej

Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

W Lounge by Zalando nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. Z tego ...Czytaj więcej

Artykuł, który chiał(a)bym zamówić jest „czasowo zarezerwowany/wyprzedany“. Co to oznacza?

Jeśli artykuł jest ""czasowo zarezerwowany"", oznacza to, że aktualnie wszystkie dostępne sztuki są w koszykach innych subskrybentów Outletu Online. Jeśli zakup nie zostanie sfinalizowany ...Czytaj więcej

Jak mogę anulować zamówienie/artykuł?

Zamówiłeś/-aś zły produkt lub zmieniłeś/-aś zdanie? Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, możesz anulować wszystkie artykuły na swoim koncie. Najpierw wybierz zamówienie i ...Czytaj więcej

Jak długo obowiązuje gwarancja na artykuły kupione na Lounge by Zalando?

Z dniem, w którym otrzymałeś produkt, rozpoczyna się dwuletni okres rękojmi. Powiązane pytania: Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Lounge by ...Czytaj więcej

Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejny e-mail ...Czytaj więcej

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciał(a)bym dokupić jeszcze jeden artykuł. Czy jest to możliwe?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w już złożonym zamówieniu. Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, możesz anulować zamówienie, ...Czytaj więcej