Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Jak mogę się upewnić, że moje zamówienie zostało złożone pomyślnie?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia.

Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejny e-mail zawierający link do śledzenia przesyłki, dzięki któremu możesz na bieżąco sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się twoje zamówienie.

Pamiętaj, iż funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć około 24 godzin, a w wyjątkowych przypadkach 48 godzin, zanim link się uaktywni.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość