FAQ Strona główna - Wysyłka i dostawa

Wysyłka i dostawa

Która firma kurierska dostarcza paczki i jakie są opcje dostawy?

Zamówienia Lounge by Zalando dostarcza na terenie Polski firma kurierska , InPost oraz firma DPD. Twoje zamówienie zostanie wysłane za pośrednictwem InPost lub ...Czytaj więcej

Jak długo trwa dostarczenie przesyłki?

Każdy produkt na naszej platformie modowej ma określone ramy czasowe dostawy, które można znaleźć w sekcji ze szczegółami produktu po prawej stronie zdjęć produktów. ...Czytaj więcej

Gdzie jest moja przesyłka?

Po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Gdy tylko paczka z towarem opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejny e-mail ...Czytaj więcej

Ile wynoszą koszty pakowania i przetwarzania zamówienia w Lounge by Zalando?

Standardowe koszty pakowania i przetwarzania zamówienia wynoszą 9,95 zł. Zachęcamy do łączenia przedmiotów z różnych ofert w jednym zamówieniu. Wszystkie wysyłki ...Czytaj więcej

Dokąd dostarcza Lounge by Zalando?

Jeśli jesteś zarejestrowany/-a w Polsce, ale chciał(a)byś, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone pod zagraniczny adres, złóż zamówienie na stronie Lounge by Zalando tego kraju, ...Czytaj więcej

Co się stanie, jeśli podczas próby doręczenia przesyłki nie będzie mnie w domu?

Współpracujący z nami kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-20 (od poniedziałku do piątku). Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, wszelkie informacje na ...Czytaj więcej

Dostawa do automatów Paczkomat® InPost oraz PaczkoPunktów InPost

Składając zamówienie możesz teraz wybrać opcję dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost: Do automatów Paczkomat® InPost. Do PaczkoPunktu (punktu odbioru InPost) - powiadomienia dotyczące ...Czytaj więcej

Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce DHL/za pośrednictwem Contact Center DPD w ...Czytaj więcej

Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Niestety ze względów logistycznych nie mamy możliwość wysłać artykułów z jednego zamówienia oddzielnie. Jeśli po zatwierdzeniu zamówienia zmienisz zdanie i będziesz chciał/-a otrzymać artykuły ...Czytaj więcej

Czy istnieje możliwość wyboru przyspieszonej dostawy?

W Lounge by Zalando nie oferujemy przesyłki ekspresowej. Wiele kampanii ma jednak przyspieszony czas dostawy - taka informacja znajduje się zawsze w opisie produktu. ...Czytaj więcej

Czy można połączyć ze sobą dwa lub więcej zamówień?

Z przyczyn technicznych nie mamy możliwości połączenia ze sobą kilku zamówień. Jeśli drugie zamówienie zostało dokonane krótko po złożeniu pierwszego, nasz system może ...Czytaj więcej

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest zmiana adresu dostawy?

Po złożeniu zamówienia nie mamy możliwości wprowadzania do niego zmian. Przez krótki okres od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia możesz je jeszcze anulować w swoim ...Czytaj więcej

Dostawa do punktu odbioru DHL Parcel lub automatu paczkowego DHL

Nie chcesz czekać w domu na swoje zamówienie? Możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego punktu DHL Parcel lub automatu paczkowego i odebrać przesyłkę w ...Czytaj więcej