Współpracujący z nami kurierzy dostarczają przesyłki w godz. 8-20 (od poniedziałku do piątku).
Jeśli kurier nie zastanie cię w domu, wszelkie informacje na temat statusu dostawy znajdziesz w linku do śledzenia przesyłki: czy zostanie podjęta kolejna próba doręczenia, czy paczka została doręczona do sąsiada lub czy czeka na odbiór we wskazanej placówce.
InPost: po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz wiadomość e-mail/ SMS z informacją o czasie dostawy. Kurier InPost podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki. Jeśli kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć Ci przesyłki, podejmie on kolejną próbę doręczenia w następnym dniu roboczym. Gdy druga próba okaże się nieskuteczna, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. O wszystkich etapach poinformujemy Cię mailowo. Drogę swojej przesyłki możesz również wygodnie śledzić w aplikacji InPost Mobile.
Nie możesz odebrać przesyłki od kuriera? Nie martw się, będziesz mieć opcję przekierowania jej bezpłatnie do urządzenia Paczkomat® InPost, do PaczkoPunktu lub na dowolny adres na ulicy, na którą miała zostać dostarczona.
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)