Zwroty

Czy w jednej przesyłce mogę odesłać więcej niż jedno zamówienie?

Jeśli chcesz dokonać zwrotu kilku zamówień, możesz odesłać je do nas w jednym pudełku. Po prostu umieść w środku formularze zwrotu ze wszystkich zwracanych ...Czytaj więcej

Jak przebiega zwrot?

Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie cię nie satysfakcjonuje, możesz je zwrócić w ciągu 31 dni od daty dostarczenia. Etykietę zwrotną znajdziesz na swoim ...Czytaj więcej

Czy otrzymam powiadomienie, kiedy moja przesyłka zwrotna dotrze do magazynu?

Oczywiscie! Gdy tylko zwrócony towar dotrze do magazynu, dostaniesz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wpłynięcia przesyłki oraz zwrotu płatności. Z reguły potrzebujemy na ...Czytaj więcej

Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy może to potrwać do 10 dni roboczych ...Czytaj więcej

W jakim czasie mogę zwrócić zamówienie?

W ciągu 31 dni od dostarczenia przesyłki możesz bezpłatnie odesłać do nas artykuły, które ci się nie spodobały. Muszą one być nieużywane oraz ...Czytaj więcej

Co zrobić, jeśli nie mogę samodzielnie wydrukować etykiety zwrotnej?

Jeśli nie masz dostępu do drukarki, skontakuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który chętnie wyśle Ci etykietę zwrotną pocztą. ...Czytaj więcej

Co mogę zrobić, jeśli kurier nie odebrał przesyłki w umówionym terminie?

Jeżeli kurier nie stawił się po odbiór przesyłki lub nie zastał nikogo w domu, powinnien pojawić się następnego dnia o tej samej porze. W ...Czytaj więcej

Czy zwrot artykułów jest płatny?

Nie. Zwrot jest całkowicie darmowy. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, znajdziesz właściwe zamówienie, klikając w zakładkę „Zamówienia i zwroty“ i wydrukujesz naszą bezpłatną ...Czytaj więcej