Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie cię nie satysfakcjonuje, możesz je zwrócić w ciągu 31 dni od daty dostarczenia. Etykietę zwrotną znajdziesz na swoim koncie klienta.
Używając swoich danych, zaloguj się na stronie www.zalando-lounge.pl.
W zakładce „Zamówienia i zwroty“ znajdziesz listę swoich zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij „Zwróć artykuł“. Następnie podaj powód zwrotu produktu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Etykieta zwrotna wraz z formularzem zwrotu jest dostępna w formacie PDF.
Prosimy o jej wydrukowanie. Zwróć uwagę, że etykieta będzie aktywna po 30
minutach od jej wygenerowania.
Umieść oryginalnie zapakowane artykuły wraz z formularzem zwrotu w kartonie wysyłkowym.
Przyklej etykietę zwrotną na zewnętrznej stronie kartonu.
Przesyłkę możesz nadać w dowolnym punkcie DPD
Punkty DPD
Nadaj przesyłkę w jednym z ponad 12000 punktów zwrotu DPD. Paczkę możesz zwrócić w wybranym punkcie DPD w godzinach jego otwarcia. Sieć tworzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i salony prasowe (Żabka, Dino, Kaufland).
Jeśli nie masz dostępu do drukarki, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy chętnie wyślą ci dokumenty zwrotu drogą pocztową.
Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy może to potrwać do 10 dni roboczych od wysłania przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że w niektórych przypadkach, zwrot środków może być widoczny na koncie bankowym, kilka dni po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu zwrotu.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności „za pobraniem” zwrot należności nastąpi na podane podczas rejestracji zwrotu konto bankowe. Jeśli zdecydujesz się na odesłanie całego zamówienia, zwrócimy ci również koszty przesyłki.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu kilku zamówień, możesz odesłać je do nas w jednym pudełku. Po prostu umieść w środku formularze zwrotu ze wszystkich zwracanych zamówień i naklej na zewnętrznej stronie pudełka jedną z etykiet zwrotnych.
Jeżeli zamówienie zostało dostarczone do ciebie w kilku pudełkach, również możesz zwrócić wszystkie artykuły w jednej przesyłce.
Prosimy jednak o oddzielny zwrot zamówień z Lounge by Zalando i Zalando.
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.