Kiedy otrzymam zwrot płatności?

Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy może to potrwać do 10 dni roboczych od wysłania przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że w niektórych przypadkach, zwrot środków może być widoczny na koncie bankowym, kilka dni po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu zwrotu.

Jak tylko twój zwrot zostanie zaksięgowany, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem oraz informacją o przelewie środków.

Forma zwrotu zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia:

  • płatność za pobraniem - zwrot pieniędzy na konto podane podczas procedury zwrotu

  • płatność Przelewy24 - kwota zostanie przelana za pośrednictwem usługi Przelewy24. Numer transakcji zwrotnej będzie zgodny z numerem transakcji wyjściowej.

  • płatność kartą płatniczą - zwrot pieniędzy na saldo karty płatniczej płatność PayPal - zwrot pieniędzy na konto PayPal.

Uwaga:

  • w przypadku płatności kartą kredytową lub za pomocą serwisu PayPal, zwrot pieniędzy może zostać zaksięgowany na Twoim koncie pod datą złożenia zamówienia.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)