Czy artykuły z jednego zamówienia mogą zostać wysłane oddzielnie?

Niestety ze względów logistycznych nie mamy możliwość wysłać artykułów z jednego zamówienia oddzielnie.

Jeśli po zatwierdzeniu zamówienia zmienisz zdanie i będziesz chciał/-a otrzymać artykuły oddzielnie, możesz anulować zamówienie w twoim koncie klienta a następnie złożyć zamówienie ponownie. Pamiętaj jednak, że opcja ta dostępna jest tylko przez krótki czas po złożeniu zamówienia, a wybrane artykuły mogą być już wyprzedane.

Uwaga:

  • koszty pakowania i przetwarzania zamówienia w wysokości 9,95 zł doliczane są do każdego zamówienia, więcej oddzielnych zamówień oznacza zatem naliczenie powyższej kwoty do każdego z nich.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)