Co zrobić, jeśli otrzymałem/am uszkodzoną przesyłkę?

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub za pośrednictwem Contact Center DPD w ciągu siedmiu dni od daty dostarczenia. Prosimy o zabranie ze sobą paczki w takiej formie, w jakiej została dostarczona, wraz z zawartością i załączoną fakturą. Obecnie dla przesyłek InPost protokół szkody nie jest wymagany, możesz zatem przejść do kolejnego punktu.

Następnie prześlij nam podpisany protokół szkody otrzymany w placówce oraz od trzech do pięciu zdjęć uszkodzonej przesyłki w formacie JPEG na adres serwis@zalando-lounge.pl. Aby twój e-mail do nas dotarł, nie powinien przekraczać 25 MB. W razie potrzeby możesz przesłać nam zdjęcia w kilku e-mailach.

Opracowanie reklamacji może potrwać do czterech tygodni, prosimy więc o cierpliwość. Jak tylko otrzymamy odpowiedź od kuriera, skontaktujemy się z tobą.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)