Złożyłam/em już zamówienie, ale chciał(a)bym dokupić jeszcze jeden artykuł. Czy jest to możliwe?

Złożyłam/em już zamówienie, ale chciał(a)bym dokupić jeszcze jeden artykuł. Czy jest to możliwe?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w już złożonym zamówieniu.

Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, możesz anulować zamówienie, a następnie złożyć je ponownie. Upewnij się tylko wcześniej, czy wybrane artykuły są nadal dostępne. Jeśli w międzyczasie zostały wyprzedane lub skończyły się promocje, niestety nie możesz już ich zamówić.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość