Złożyłam/em już zamówienie, ale chciał(a)bym dokupić jeszcze jeden artykuł. Czy jest to możliwe?

Z powodów technicznych nie mamy możliwości wprowadzania jakichkolwiek zmian w już złożonym zamówieniu.

Jeśli zauważysz, że coś się nie zgadza, możesz anulować zamówienie, a następnie złożyć je ponownie. Upewnij się tylko wcześniej, czy wybrane artykuły są nadal dostępne. Jeśli w międzyczasie zostały wyprzedane lub skończyły się promocje, niestety nie możesz już ich zamówić.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)