Jak mogę anulować zamówienie/artykuł?

Zamówiłeś/-aś zły produkt lub zmieniłeś/-aś zdanie? Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, możesz anulować wszystkie artykuły na swoim koncie. Najpierw wybierz zamówienie i kliknij na „Anuluj artykuły”.

Następnie możesz wybrać artykuły, które chcesz anulować, oraz powód anulowania. Na przykład, wybierz wszystkie artykuły, jeśli chcesz anulować całe zamówienie. Następnie potwierdź anulowanie.

Jeśli anulowałeś(-aś) tylko część zamówienia, zwrot kwoty za anulowane artykuły wpłynie na twoje konto jak tylko pozostała część zamówienia opuści nasz magazyn.

Już za późno na anulowanie?

W tej sytuacji możesz odmówić przyjęcia przesyłki lub po prostu ją do nas bezpłatnie odesłać. A może jednak okaże się, że zamówione artykuły jednak idealnie pasują!

Uwaga:

  • jeśli opcja anulowania nie jest już dostępna w koncie klienta, nasze Biuro Obsługi Klienta również nie jest już w stanie anulować zamówienia. Nie ma też możliwości przywrócenia anulowanego zamówienia.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)