Zamówiłeś/-aś zły produkt lub zmieniłeś/-aś zdanie? Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane do naszego magazynu, możesz anulować wszystkie artykuły na swoim koncie. Najpierw wybierz zamówienie i kliknij na „Anuluj artykuły”:
Następnie możesz wybrać artykuły, które chcesz anulować, oraz powód anulowania. Na przykład, wybierz wszystkie artykuły, jeśli chcesz anulować całe zamówienie. Następnie potwierdź anulowanie.
Zwróć uwagę, że jeśli anulowałeś(-aś) tylko część zamówienia, zwrot kwoty za anulowane artykuły wpłynie na twoje konto jak tylko pozostała część zamówienia opuści nasz magazyn.
Już za późno na anulowanie? W tej sytuacji możesz odmówić przyjęcia przesyłki lub po prostu ją do nas bezpłatnie odesłać. A może jednak okaże się, że zamówione artykuły jednak idealnie pasują!
Miej na uwadze, że jeśli opcja anulowania nie jest już dostępna w koncie klienta, nasze Biuro Obsługi Klienta również nie jest już w stanie anulować zamówienia. Nie ma też możliwości przywrócenia anulowanego zamówienia.