W Lounge by Zalando nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. Z tego względu późniejsza wymiana towaru nie jest możliwa.
Niepasujące artykuły możesz wygodnie zwrócić za pomocą dokumentów zwrotu, które znajdziesz na swoim koncie klienta.
Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy może to potrwać do 10 dni roboczych od wysłania przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że w niektórych przypadkach, zwrot środków może być widoczny na koncie bankowym, kilka dni po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu zwrotu.
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)