Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

Niestety zamówiłem niewłaściwy artykuł (rozmiar, kolor). Czy istnieje możliwość wymiany lub ponowego zamówienia?

W Lounge by Zalando nie mamy stałego asortymentu. Artykuły w określonej liczbie są zamawiane u dostawców po zakończeniu kampanii na naszej stronie. Z tego względu późniejsza wymiana towaru nie jest możliwa.

Niepasujące artykuły możesz wygodnie zwrócić za pomocą dokumentów zwrotu, które znajdziesz na swoim koncie klienta.

Płatność zostanie zwrócona po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie. Z reguły potrzebujemy ok. 48 godzin, ale niekiedy może to potrwać do 10 dni roboczych od wysłania przesyłki zwrotnej. Prosimy pamiętać, że w niektórych przypadkach, zwrot środków może być widoczny na koncie bankowym, kilka dni po otrzymaniu informacji o zaksięgowaniu zwrotu.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami
Zadzwoń do nas
895001105
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Wyślij nam wiadomośćUżyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Wyślij wiadomość