Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce DHL/za pośrednictwem Contact Center DPD w ciągu siedmiu dni od daty dostarczenia. Prosimy o zabranie ze sobą paczki w takiej formie, w jakiej została dostarczona, wraz z zawartością i załączoną fakturą. Obecnie dla przesyłek InPost protokół szkody nie jest wymagany, możesz zatem przejść do kolejnego punktu.
Następnie prześlij nam podpisany protokół szkody otrzymany w placówce oraz od trzech do pięciu zdjęć uszkodzonej przesyłki w formacie JPEG na adres serwis@zalando-lounge.pl. Aby twój e-mail do nas dotarł, nie powinien przekraczać 25 MB. W razie potrzeby możesz przesłać nam zdjęcia w kilku e-mailach.
Opracowanie reklamacji może potrwać do czterech tygodni, prosimy więc o cierpliwość. Jak tylko otrzymamy odpowiedź od kureira, skontaktujemy się z tobą.