Mastercard
Visa
American Express
Maestro
Visa Electron
karta debetowa Visa.
Karta zostaje obciążona w momencie potwierdzenia zamówienia. Jeśli wystąpi problem z autoryzacją karty, środki mogą zostać zablokowane na koncie na poczet zamówienia, nie zostaną one jednak przez nas pobrane. W takiej sytuacji nasz system automatycznie powiadomi twój bank, że kwota nie zostanie pobrana i może ponownie zostać odblokowana.
W przypadku zwrotu artykułów, opłacona kwota zostanie przelana na saldo twojej karty po zaksięgowaniu zwrotu w naszym magazynie.
Podczas procesu płatności używamy systemu uwierzytelniania 3DS (Verified by Visa, MasterCard SecureCode oraz American Express SafeKey). Usługa ta ma na celu chronić twoje konto przed dostępem niepowołanych osób. Jeśli chcesz uzyskać na ten temat więcej informacji lub bedziesz mieć problem z procesem uwierzytelnienia, skontaktuj się z dostawcą twoich usług bankowych. Nie mamy wpływu na przebieg procesu uwierzytelniania, co oznacza, że nie możemy odpowiedzieć na dotyczące go pytania.
Powrót do metod płatności
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.