Dlaczego preferowana przeze mnie metoda płatności nie jest dostępna?

Przykro nam, jeśli Twoja ulubiona metoda płatności nie jest dostępna dla Twojego zamówienia.

W niektórych przypadkach dostępność metod płatności może być ograniczona. Na przykład, jeśli adres dostawy i adres rozliczeniowy nie zgadzają się z powodu literówek lub są niekompletne, jeśli adres lub nazwisko uległo zmianie, jeśli wybrana została dostawa do Punktu Odbioru lub jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie w Lounge by Zalando.

Prosimy o zrozumienie, że bierzemy również pod uwagę, że niektóre metody płatności mogą wiązać się z wyższymi kosztami lub ryzykiem. Podobnie jak inne platformy i sklepy, korzystamy z niezależnych biur kredytowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji i zastrzegamy sobie prawo do nieoferowania określonej metody płatności dla konkretnego zamówienia (więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie).

Nasz zespół obsługi klienta nie ma możliwości zmiany metod płatności oferowanych przy zakupie i aby zachować prywatność danych, nie jesteśmy w stanie dowiedzieć się dokładnie, dlaczego dana metoda płatności nie jest oferowana.

Jeśli Twoja ulubiona metoda płatności jest niedostępna, prosimy o wybranie innej dostępnej metody płatności poprzez kliknięcie ikony ołówka w przeglądzie potwierdzenia zamówienia.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość