Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi przewoźnikami, którzy informują nas o wszystkich podejmowanych środkach bezpieczeństwa, aby móc nadal realizować dostawy do naszych klientów.
Metoda płatności "za pobraniem" jest nadal akceptowana przez naszego dostawcę. Jednak w aktualnej sytuacji my również staramy się zrobić jak najwięcej, aby ograniczyć osobiste kontakty. Dlatego zachęcamy do wybrania jednej z naszych cyfrowych i bezdotykowych metod płatności: PayPal, karta kredytowa lub Przelewy24. Jeśli nie jesteś jeszcze przyzwyczajony/-a do tych metod płatności, kliknij na link, aby znaleźć szczegółowy opis ich działania. Nasz Dział Obsługi Klienta jest również do Twojej dyspozycji i chętnie służy pomocą.
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)