Zanim będziemy mogli aktywować Twoje konto klienta, musimy zweryfikować Twój adres email. W tym celu wysłaliśmy na Twój e-mail 6-cyfrowy kod weryfikacyjny.
Sprawdź, czy podany przez Ciebie adres email jest poprawny.
Sprawdź folder spamu, ponieważ wiadomość z kodem mogła tam trafić.
Jeśli nadal nie otrzymałeś kodu, poproś o nowy w zakładce
Rejestracja konta - "Pobierz nowy kod".
Skopiuj kod bezpośrednio z wiadomości e-mail, aby uniknąć jakichkolwiek literówek i upewnij się, że nie ma żadnych dodatkowych spacji przed lub po kodzie.
Kod weryfikacyjny jest ważny 10 minut od momentu wygenerowania. Jeśli minęło już 10 minut, możesz poprosić o nowy kod w zakładce rejestracji konta klikając ""Pobierz nowy kod".
Nie ma problemu. Masz 3 próby na wpisanie kodu. Po tym czasie musisz poprosić o nowy kod.
Jeśli zamknąłeś zakładkę rejestracji zanim udało Ci się pomyślnie wprowadzić kod, niestety musisz rozpocząć proces rejestracji od nowa.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące ochrony danych w Zalando, możesz skontaktować się z naszym zespołem ds. prywatności, wysyłając wiadomość e-mail na adres politykaprywatnosci@zalando.pl
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.