Jak mogę usunąć moje konto?

Przykro nam, że odchodzisz!

Może po prostu potrzebujesz przerwy od newslettera?

Jeśli tak, to tutaj możesz zmienić ustawienia newslettera i wrócić do nas, kiedy tylko będziesz gotowy/-a!

Aby usunąć Twoje konto, będziemy musieli zweryfikować następujące kwestie:

  • Wszystkie płatności i zwroty zostały uregulowane

  • Wszystkie salda kart podarunkowych lub kredyty zostały całkowicie wykorzystane

  • Wszystkie zamówienia zostały pomyślnie dostarczone

Upewnij się, że zapisałeś/-aś ważne szczegóły dotyczące zamówień (takie jak informacje o gwarancji) przed usunięciem konta. W przyszłości zawsze możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy, ale nie będziemy mieli dostępu do tych informacji i będziesz musiał/-a je nam dostarczyć. Wszelka wcześniejsza komunikacja z Działem Obsługi Klienta również zostanie usunięta. Jeśli masz konto Zalando, zostanie ono również zamknięte.

Usuwasz swoje konto, ponieważ nie możesz zresetować swojego adresu e-mail lub masz inny problem?

Spróbuj najpierw odwiedzić naszą sekcję Pomoc.

Uwaga:

jeśli utworzyłeś/-aś swoje konto poprzez social login (Facebook, Apple, Google), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem serwis@zalando-lounge.pl z adresu e-mail przypisanego do Twojego konta społecznościowego. Nasz zespół zajmie się usunięciem konta.

Dalej

Zostaniesz przekierowany/-a na stronę Zalando

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz? Skontaktuj się z nami

Wyślij nam wiadomość

Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.

Wyślij wiadomość

Zadzwoń do nas

Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)