Przykro nam, że odchodzisz!
Może po prostu potrzebujesz przerwy od newslettera? Jeśli tak, to tutaj możesz zmienić ustawienia newslettera i wrócić do nas, kiedy tylko będziesz gotowy/-a!
Aby usunąć Twoje konto, będziemy musieli zweryfikować następujące kwestie:
Wszystkie płatności i zwroty zostały uregulowane
Wszystkie salda kart podarunkowych lub kredyty zostały całkowicie wykorzystane
Wszystkie zamówienia zostały pomyślnie dostarczone
Upewnij się, że zapisałeś/-aś ważne szczegóły dotyczące zamówień (takie jak informacje o gwarancji) przed usunięciem konta. W przyszłości zawsze możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy, ale nie będziemy mieli dostępu do tych informacji i będziesz musiał/-a je nam dostarczyć. Wszelka wcześniejsza komunikacja z Działem Obsługi Klienta również zostanie usunięta. Jeśli masz konto Zalando, zostanie ono również zamknięte.
Usuwasz swoje konto, ponieważ nie możesz zresetować swojego adresu e-mail lub masz inny problem? Spróbuj najpierw odwiedzić naszą sekcję Pomoc.
Zwróć uwagę: jeśli utworzyłeś/-aś swoje konto poprzez social login (Facebook, Apple, Google), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem serwis@zalando-lounge.pl z adresu e-mail przypisanego do Twojego konta społecznościowego. Nasz zespół zajmie się usunięciem konta.
Zostaniesz przekierowany/-a na stronę Zalando