Przykro nam, że odchodzisz!
Jeśli tak, to tutaj możesz zmienić ustawienia newslettera i wrócić do nas, kiedy tylko będziesz gotowy/-a!
Wszystkie płatności i zwroty zostały uregulowane
Wszystkie salda kart podarunkowych lub kredyty zostały całkowicie wykorzystane
Wszystkie zamówienia zostały pomyślnie dostarczone
Upewnij się, że zapisałeś/-aś ważne szczegóły dotyczące zamówień (takie jak informacje o gwarancji) przed usunięciem konta. W przyszłości zawsze możesz skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy, ale nie będziemy mieli dostępu do tych informacji i będziesz musiał/-a je nam dostarczyć. Wszelka wcześniejsza komunikacja z Działem Obsługi Klienta również zostanie usunięta. Jeśli masz konto Zalando, zostanie ono również zamknięte.
Spróbuj najpierw odwiedzić naszą sekcję Pomoc.
jeśli utworzyłeś/-aś swoje konto poprzez social login (Facebook, Apple, Google), skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem serwis@zalando-lounge.pl z adresu e-mail przypisanego do Twojego konta społecznościowego. Nasz zespół zajmie się usunięciem konta.
Zostaniesz przekierowany/-a na stronę Zalando
Użyj naszego formularza kontaktowego, aby wysłać do nas wiadomość. Może to potrwać dzień lub dwa, zanim otrzymasz odpowiedź.
Opłata wyłącznie wg stawek operatora
Dostępna od poniedziałku do piątku (od 7:00 do 20:00)