Nie chcesz czekać w domu na swoje zamówienie? Możesz wybrać opcję dostawy do najbliższego punktu DHL Parcel lub automatu paczkowego i odebrać przesyłkę w dogodnym momencie w ciągu 4 dni roboczych, od poniedziałku do soboty. Ta usługa jest dla Ciebie oczywiście bezpłatna.
Jak działa dostawa do punktu odbioru DHL Parcel?
Punkt odbioru lub automat paczkowy możesz wybrać w drugim kroku składania zamówienia. Jeżeli Twój adres domowy został automatycznie wybrany na podstawie wcześniejszych zamówień, jednym kliknięciem możesz edytować adres dostawy i wybrać lokalizację punktu odbioru.
W tym samym kroku poprosimy Cię o podanie numeru telefonu. Kurier powiadomi Cię telefonicznie o dostawie oraz wyśle 6-cyfrowy kod PIN, który będzie potrzebny, aby odebrać przesyłkę. Kod PIN otrzymasz od DHL zarówno drogą mailową, jak i SMS-ową.
Wybrałeś/-aś płatność za pobraniem?
Nie ma sprawy - w punkcie odbioru masz możliwość zapłacić za zamówienie kartą lub gotówką. W automatach paczkowych możliwa jest płatność jedynie kartą.
Nie możesz znaleźć swojego kodu PIN?
Nie martw się, może on zostać wysłany do Ciebie ponownie. Wejdź po prostu na stronę https://przekieruj.dhlparcel.pl/ i wprowadź numer przesyłki, numer telefonu oraz adres e-mail.